Reklamační řád a vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace
Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Pokud nejste s nákupem spokojeni, máte možnost zboží vrátit nebo reklamovat podle platných právních předpisů.
Vrácení zboží
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.
Toto právo se nevztahuje na zboží, které bylo otevřeno a z hygienických důvodů jej nelze dále vrátit (např. otevřené doypack sáčky).
Pokud chcete zboží vrátit:
Napište nám na [email protected] a uveďte číslo objednávky.
Zboží zašlete v původním obalu na adresu, kterou Vám potvrdíme e-mailem.
Po doručení neporušeného zboží Vám vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů od přijetí vrácené zásilky stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud nebylo domluveno jinak.
Reklamace
Pokud má produkt vadu nebo nesplňuje sjednané vlastnosti, můžete jej reklamovat.
Reklamaci uplatníte písemně na [email protected].
Reklamované zboží je nutné nám zaslat zpět, abychom mohli produkt odborně posoudit v souladu s našimi interními postupy kontroly kvality. Na základě tohoto posouzení rozhodneme o uznání nebo zamítnutí reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Skladování a kvalita produktu
Na kvalitu výrobku má zásadní vliv správné skladování. Výrobky je potřeba uchovávat v suchu, mimo přímé sluneční záření, vždy pečlivě uzavírat obal a silica gel (vysoušecí sáček) ponechat v sáčku po celou dobu používání, aby se dovnitř nedostala vlhkost.
Za vady vzniklé nesprávným skladováním neručíme.
Hrudkování produktu není závadou – je to přirozený jev způsobený vysokým podílem přírodních složek a také přítomností lyofilizovaného ovoce, které je mimořádně citlivé na vzdušnou vlhkost. I přes použití protispékavých látek může při kontaktu s vlhkostí docházet ke slepování prášku, což ale nemá vliv na funkčnost, chuť ani bezpečnost produktu.